Alla inlägg under mars 2011

Av Stéphanie Nilsson - 31 mars 2011 23:25

Min favorit glass!

- TWISTER!


 

jag undrar när mitt smycke kommer, va över 2 månader

sen jag beställde, så hoppas att det kommer

nu i början på April som det va sagt sist..

Längtar ju efter det! :')


 

Av Stéphanie Nilsson - 31 mars 2011 22:54

Ligger i sängen och fördjöjer tiden med big brother, en del har inte alla chips i påsen är en sak som är säker! & facebook! Har kollat runt lite på H&M och Nelly men vet inte ifall jag ska beställa något.. Hittde en söt spetsklänning i tub modell för 300:- men nja får fundera på att! Ska ju som sagt spara pengar med för om några månder ska pappa, hjärtat, jag & André ta en Polen kryssning på den nya lyxfärjan :') och till sommaren i Augusti åker vi upp tll Göteborg två nätter, Sover på Gothia Hotell och Liseberg, även Nordstan en dag det är så mysigt! Har gjort det nu i 2 år :) nu väntar jag på att klockan ska bli 00.00 då är det fredag och jag kan skicka min jobbdagbok till Emma sen ska jag sova, upp i morgon i tid för telefonsamtal sen när mormor kommer hem ska jag städa och damsuga deras bil :) moneymoney!

Av Stéphanie Nilsson - 31 mars 2011 20:24

Kom precis in efter att ha cyklat en lång runda i detta taskiga vädret! Om 30 min börjar lyxfällan och det ska jag titta på ikväll, missat de två gånger nu men det gör inget för de gånger jag missat har jag myst hos min pojkvän och det är bättre än att titta på tv! :')

I allafall tänkte jag slänga mig i ett varmt bubbelbad men tror inte att jag hinner de nu när klockan går sååå fort.. för jag tyckte det va bättre med lite motion istället ;)

Idag när jag va i affären köpte jag den nya magnum glassen, var faktist rätt så god, den nya twister är också riktigt mumsig! Har även lagat mat today, kött, potatis, champinjon sås med stekta morötter & stekt lök till, suupergott! Så nu blir det en snabb dusch sen hoppa i sängs! :)


Ha det bra, godnatti :)


 

Av Stéphanie Nilsson - 30 mars 2011 12:55

Igår bakade jag en morotskaka, smarrigt! :')


 

Av Stéphanie Nilsson - 30 mars 2011 12:13

Sitter i Karlshamn nuu. Magen skriker och vill ha mat! Jag har hunnit med att söka 4 jobb idag och uppdaterat mitt cv på lite olika databaser. Fick en hel del av Emma som kunde vara bra att använda sig av. Vi slutar här idag vid ca halv 2 tiden seeen innan jag kör hem ska jag göra ett ärende till mitt hjärta i Nättraby, hoppas jag hittar :') I eftermiddag undrar jag vad som händer. Kanske kan plantera mina pumpor idag då? Igår var det blåstigt & trist väder så jag hoppade det, men i dag är det liiite bättre och till helgen hörde jag att det skulle bli upp mot 12 grader? fyy vad häääärligt i så fall!

Nu ska jag gå och slänga in min grandiosa i mikron och njuta av en pizzzzzza!

Platt pizza, platt mage är det inte så? ;) haha

Hejhopp!

Av Stéphanie Nilsson - 28 mars 2011 17:53

Fredag, massa mys med mitt hjärta :)

Lördag, 40 års kalas för pappa!

Söndag, sooov & åt god mat hos hjärtat.

Måndag, räfsat gräs hos mormor & cyklat upp till Mjällby för att köpa 3 fröpåsar! =D Nu har jag precis ätit en god middag lax med potatis, citron, ärtor, vårakäppar och en god hollandesås! Mums! :) Nu ska jag snart köra ner till Vivi, se om jag kan hjälpa henne med datorn! Ikväll ska jag lägga mig tiiidigt!

 

Av Stéphanie Nilsson - 24 mars 2011 14:51

Idag har jag hunnit med en del på morgonen. Ställde klockan redan halv 10! Gick upp drog på kläder och märkte att jag inte behövde ha en stor klumpig vinterjacka på mig, räckte med en tjocktröja + en fleece! Solen lös och det va skönt väder, jag gick ner till morfar och la mig i rabatten vid 10 tiden och började göra mitt jobb ;) gick hur bra som helst.. Precis kommit hem därifrån nu så har hållt på i 4,5 timmar idag och gjort mig en liten hacka =D + att jag har hittat locket till deras skorsten som blåst av i stormen vilket va suuuperbra!! Klockan är snart 3 och jag ringa ett samtal innan det glöms för det är viktigt! I eftermiddag vet jag inte nu vad som händer, funderar på att ta mig en promenad för värdet är ju helt fantastiskt, synd bara att det blåst mycket i några dagar..

Av Stéphanie Nilsson - 23 mars 2011 23:25

Krya på dig hjärtat

& bli frisk nu min fina pojkvän

jag älskar dig gull!  


    

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards