Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Stéphanie Nilsson - 7 mars 2011 22:55

Beställt ett par Fred Perry skor ikväll. Vet precis vilken stl och så för jag hade ett par förra året också fast med lila märke och dessa är med svart! De va riktigt sköna men sen råkade jag gå i koskit och tvättade skorna och det känndes som de krympte två storlekar :s vilket gjorde att jag inte använde dom mera men nu så är de beställda så undrar bara när de kommer! =D


 

Av Stéphanie Nilsson - 7 mars 2011 22:03

En bra serie! :) nu ska jag kolla kläder sen ska jag lägga mig och soooova :)

Av Stéphanie Nilsson - 7 mars 2011 20:29

Jag bestämde mig för att köra in till ICA trots allt, med pappas kort och mitt bonus kort funkade super haha! :) Jag gjorde maten som blev köttfärssås med vitlök & Rosmarin i & fjäril pasta till de! Nu ligger jag i min säng med en liten godis skål jämte mig å väntar på att ETT BARN I MINUTEN ska börja :))

Av Stéphanie Nilsson - 7 mars 2011 17:29

Jag är sååå godis sugen nu igen ååh! Kom precis hem stelfrusen ifrån hamnen. Lillegobben blev intervjuad av BLT haha! Nu sitter jag i min säng och funderar på att köra och handla mat som jag ska ha med mig på onsdag till personal strategerna och köpa liiiiite godiis samtidigt (a) men inte bestämt mig..

Provat och ringa nu igen till unique spa och klipp & klös men kommer ju inte fram så får köra dit i morgon istället! arh irriterande!

Av Stéphanie Nilsson - 7 mars 2011 14:51

Idag är det måndag,  i morgon har jag tid till anstiksbehandling men ska ändra tiden om jag kommer fram vilket är svårt. Försöker ringa till Klipp & Klös och beställa tid men kommer inte fram där heller.. värdelöst! Ringt å hört om mina pengar och när jag får dom så de vet jag och det är brabrabra! :)

Kan inte förstå att det redan är sjunde mars idag. Dagarna går så himla fort!

Helgen är över och det är ny vecka... Idag ska jag snart så Enzos gräs som han ska ha inomhus! Det är varmt och skönt ute.. faktist 4 grader på Höööörvik! Hoppas att vi får vår nu och värme! :) Vet inte vad som händer senare, vill ha något att göra.. kanske kan bygga ett planteringsbord? hm... behöver babys hjälp..

Lite roligt att BLT ringde hit idag och sökte André, vad har du nu hittat på? =P


Hej sålänge!

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards