Alla inlägg under augusti 2011

Av Stéphanie Nilsson - 29 augusti 2011 22:58

Min första lediga helg sen i maj spenderades med min pojkvän på röganattna i Hörvik med svärmor.. Måste säg att det var väldigt kul. God räk låda och god dricka med fint sällskap kunde det inte bli mycket bättre, en bra helg med andra ord :) söndagen spenderades halva dagen i hjärtats säng, huvud bank! En lugn söndag och en lugn måndag, myspys. Nu ska jag hoppa ner i sängs med mitt pekfinger som gör ontontont! :( i morgon ska jag lägga mina gurkor i burkar, hoppas de blir lika goda som när marianne gör dom :) hörs imorgon.. nattt 

Av Stéphanie Nilsson - 26 augusti 2011 17:36

Snaaart flyr jag från hörvik, bilen går till hällevik till mitt sweeteart! För ikväll första lediga fredagen sen i maj blir det mys med min fina pojkvän! :)) vi ska kolla på film tillsammans vilket va riktigt längesen. Det ska bli så härligt! Ett minus är att jag måste hem inatt igen för jag håller ju på med mina guuurkor! men ett + är att imorgon ska vi till kristianstad sen spenderas lördagen tillsammans med honom också!   

Nu har jag inte tid att sitta här mer, ska byta om platta mitt hååår! hejdåå


 

Av Stéphanie Nilsson - 25 augusti 2011 15:12

Vaknade lite bättre idag, utan huvudvärk.. gick upp lite över elva då jag fick reda på att grannen hade haft inbrott i bilen, otäckt.. tog cyklen ner till morfar. Vi åt omelett, gott! Cyklade ner till affären för att köpa lite ingridienser till mina inlagda gurkor jag håller på att göra, lagt de i saltvatten nu. Fortsätter mer imorgon.. Alla pratar om lön idag, men inte fan att min hade kommit in.. förvånad? nej. försökt ringa chefen men de monstret vill inte svara, suck... Sitter vid datorn och myser med flenzo idag i sängen, idag är det höst. Regnet öser ner utanför och ser ut som det ska göra det resten av dagen.. kallt är det också. Nu blir det jumpsuit mys med min snarkande katt :)

Av Stéphanie Nilsson - 24 augusti 2011 00:56

I söndags jobbade jag min sista dag ute på Hanö, skönt att inte behöva stressa från morgon till kväll. Skönt med lite ledigt nu ett tag. Natten till måndagen spenderades i hjärtats säng, massa mys :) Igår va vi först på sjukhuset för jag skulle magnetröntga armen, sen tog vi oss en runda i skogen och fortsatte ut på björkenabben en runda, då jag fick för mig att ta ett dopp, ett iskallt sådant. Väl hemma igen tog vi oss en varsin xante coffe, en skål med ben & jerry glass med hallon & blåbär å goda glassrån till med smak av hasselnöt, gottit :) vi kollade på tv, intog sängen med hjärtat jämte mig. I morse ringde klockan, han körde till jobbet och jag låg kvar. Gick upp vid tio tiden, damsugade och torkade golven i lägenheten! Luktar ju så gott :) hjärtat kom hem på middagen sen följde jag med honom och målade juniiii, så fin har hon blivit! :) maten stod på bordet när vi kom hem, vi åt sen somnade jag boms i sängen, trött när jag är förkyld.. Mamma hämtade mig vid tio tiden, har röjt litegrann nu ikväll på rummet, men orkade inte mera.. I morgon ska jag ner till kärleken igen och fortsätta målamåla :) så nu blir det läggdags för min del.. godnatt allesammans!

Av Stéphanie Nilsson - 17 augusti 2011 18:29

Äntligen har jag hämtat min bondelid kofta på MQ!

Gillar den riiiiktigt mycket,varm och skön att ha nu framåt hösten :)


 

Av Stéphanie Nilsson - 17 augusti 2011 14:25

I måndags hade jag & hjärtat 2 årsdag! 2 hela år har vi varit tillsammans, kan inte förstå det riktigt, tiden går så himla fort. Idag är det den 17 augusti och exakt 2 månader tills jag fyller 20! jisses. Sitter i calles soffa nu, kollar runt lite på nätet, sådant jag inte kan när är på Hanö å jobbar, i morgon ska jag åka över igen, jobbar några dagar till.. och om nio dagar slutar jag, ska bli härligt för denna sommaren har jag bara jobbat, alla helger sen i maj och dagar! Min första lediga helg blir den 27 Augusti guuud vad jag längtar! En helg tillsammans med min pojkvän iland, i Hällevik ska bli bra! :) Jag är så trött på Hanö upp över örorna! haha.. Känner att dygnet skulle ha haft flera timmar, jag har ett rum som är upp o ner hemma, men när tusan ska man hinna.. kommer hem från Göteborg förra veckan med en resväska smockfull, välter ut allt i sängen och packar om för en veckas jobb, så ikväll blir det storstädninga av att tömma akvariet som ser förjäkligt ut och stäääääda! :) hejs svejs

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards