Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Stéphanie Nilsson - 18 mars 2011 13:56

Idag är det fredag och det betyder helg! Jag vaknade idag vid 9 tiden och kände redan då att mina ögon är bättre idag mot var det va i onsdags så bara det gjorde min morgon bättre! Jag orkade ändå inte gå upp vid 9 ändå så jag låg kvar i sängen, kollade på lite tv sen somnade jag om igen skööööönt! Vaknade halv 12 igen då jag gick upp och gav fiskarna mat sen ut till Sally öch gav henne mat och rent vatten sen in igen och började städa och tvätta akvariet vilket var välbehövligt! Och fint blev det också men det brukar väl det bli när man rengör nåt? :P Enzo är sååå förveten på mina fiskar så han hade roligt med dom medand jag tvättade smådelarna hah! Hela golvet var nerstänkt av vatten innan han va klar haha! När jag va färdig med de tog jag mig något att äta och nu sitter jag här och kollar mina dagliga sidor på nätet :) det är ett måååste varje dag jag är hemma! och tur att internet funkar som det ska igen! Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning för efter 4 när hjääärtat slutar hämtar han mig och jag tillbringar min kväll, natt och dag i morgon i Hällevik! Alltid myyyysmys :))

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på, vi tar dagen som den kommer :)

Hörs på söndag igen! :)

Haha Fleeenzooooo!

    Här skvätter han ner hela mitt golv med tassen, aw! :)

& lilla SALLLYYYYY :))

 

mina fina djur   


Akvaaariet!

 



Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards