Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Stéphanie Nilsson - 17 mars 2011 21:40

Efter en god potatisgratäng med kotlett njuter jag av lyxfällan med blåbär & jordgubbar hihi :) I morgon ska jag tvätta akvariet innan hjärtat kommer och hämar mig :) sen ska vi ha mysmys! Godnatt


 

Av Stéphanie Nilsson - 17 mars 2011 17:00

EN UNDERBAR DOFT SKA BLI MIN!

- Den godaste parfym på länge

den står högst upp på listan!


- MARC JACOBS - DAISY  PRISET ÄR DOCK LITE HÖGT, 50ML 625:-

Daisy från Marc Jacobs är strålande och förtrollande. Det är en sprudlande blommig bukett med en fräsch, livfull kant. Doften öppnar med hallon, violblad och grapefrukt för att övergå till viol, jasmin och gardenia. Doften avslutas med en bas av vanilj, mysk och vita träslag.


 




Av Stéphanie Nilsson - 17 mars 2011 16:16

Va hos läkaren igår, inget fel på ögonen.. Så någon sorts förkylning sitter i mina ögon. ajaj! Han spolade rent dom och i morse va det hemskt! Ögonen va helt igen klibbade av var och jag kunde inte se men det känns bättre nu :) Precis betalat mina räkningar jag hade för idag såg jag att mina pengar hade kommit in men de är snart igen.. På tisdag ska jag äntligen klippa mig & färga håret igen! Yes , 7 månader sen sist :) gött!

Sitter i min säng nu å kollar ut, satans jävla väder, blåst & snö! Jag som trodde att vi nästan hade fått sommar förra veckan men visade att jag hade fel fel fel!

Ikväll är det lyxfällan igen å det missade jag sist, skit med! Jag gillar det programmet i allafall :) I morgon är det helg IGEN! Vart tog denna veckan vägen? Det är sjukt vad tiden springer iväg! Och snart är det söndag och då står bowling på schemat! Kul :)

Nu ska jag ta mig ut i skitvädret och fixa till presseningen som står å flackar på växthuset! Hejsålänge

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards