Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Stéphanie Nilsson - 9 mars 2011 22:30

Nu säger jag godnatt för idag!

C. hjärtat  

  



Av Stéphanie Nilsson - 9 mars 2011 21:09

Rårörd Jordgubbssaft


Inlagd gurka


Det är precis vad jag ska göra i sommar, blev så himla sugen på det nu, känner smaken på tungan ååh gottgott! & inlagda sommargurkor ska jag också göra i sommar, fyyy vad jag längtar! Längtar så mycket till våren & sommaren då jag kan börja med de jag verkligen tycker om att hålla på med! Ska bli så roligt! Sitter och kollar upp på nätet vilka grönsaker & frukter jag ska köpa & sätta :) Om det är väder i morgon och inte regnar ska jag rensa ut allt som finns i växthuset och göra det färdigt så det bara är till att börja sen. Det är ju trots allt Mars nu och för 2 år sen hade jag redan börjat förodla inomhus och då va det så varmt att jag kunde börja använda växthuset vilket jag vill ska bli i år också hihi :) Sen såg jag på Extra att de redan fått in lite av vårens & sommarens krukor och även vårblommor, så ska upp där någon dag och köpa lite vårblommor att sätta tills pappa fyller år! Lite färg gör så mycket efter en mörk och kall vinter som denna! Så kom nu våren och stanna här också, det va så härligt att solen tittade fram hela dagen igår, man blir så mycket piggare & gladare :)


 

Av Stéphanie Nilsson - 9 mars 2011 19:01


KINDERÄGG!


 


SURPRISE!!!






Av Stéphanie Nilsson - 9 mars 2011 16:32

Hann inte komma hem förens André skulle upp till banken. Jag körde honom och passade på att köpa frimärke som jag glömde innan, fick ju som sagt iväg 16 sökta jobb idag, good! Nu när jag kom hem hade mamma köpt kycklingsallad till mig med vilket jag inte visste om så nu har jag ätit de två gånger idag, men det gör inget, det är lika gott alltid! :) Just nu halvsitter jag i sängen med datorn i knät och latar mig för jag är trööööttt idag! Och vad jag ska göra ikväll vet jag inte nu...

Vilken tur att det inte blev snö idag då!! Skönt med lite regn, det luktar vår när det regnar tycker jag, fräsch doft :) Våren får komma precis närsom tycker jag :))


 

Av Stéphanie Nilsson - 9 mars 2011 13:05

Sitter på personal strategerna & söker jobb. Jämte mig har jag en burk med gröna oliver, smaaarrigt! :) Idag har jag fått iväg 16 st jobb och det är ju aldrig fel! Det är bara jag kvar och min jobbcoach resten har stuckit men jag tyckte att jag kan stanna för har ändå inget att göra hemma.. Innan jag kör hem till lilla Hörvik ska jag köra ner här på stan i Karlshamn och köpa mig en god kyckligsallad å äta! mmh gott! Ska solen orka spricka igenom tros? eller ska det bli snö och blåst som de sa igår på vädret? hoppas verkligen inte nu när det inte finns någon mer snö eller is kvar! :)

Av Stéphanie Nilsson - 9 mars 2011 00:04

Min kväll tillbringade jag hos världens finaste & underbaraste pojkvän! mysmys! Körde hem vid elva något där omkring, eftersom hjärtat ska jobba imorgonbitti väääldigt tidigt.. När jag kommer vid mormor & morfar å är femtio meter från vårat hus skymtar jag någon beige färg fläck uppe på taket, hm tänkte jag, det va väl inte Enzo är min första tanke! La i backen på med helljuset och ser att ENZO sitter på taket, eftersom han vet att jag inte tycker om att han springer på taket försökte han gömma sig i stuprännan när han såg mig, vilket slutade med att jag fick hämta stege och plocka ner honom, in i bilen och körde hem, tog katten under armen och tog in han i min säng! Där han ligger och sover så sött nu vilket är bra! Sabla katt säger jag, hela dagen idag har han hållt på att försöka hoppa upp på vårat tak men jag har stoppat honom, så får han fått chansen nu ikväll intar han mormors tak, haha ja jisses! Om ca sju timmar ska jag gå upp å hälsa på den varma goa duschen sen bege mig mot Karlshamn till Personal Strategerna där jag tillbringar min dag som alla andra onsdagar sen femte Januari tror jag.. Så nu antar jag att det aldeles strax blir läggdags! :) Hörde att bensinpriset har stigit till 14 kr? Förfan det är ju rena RÅNET!! Man får ju knappt inga liter alls för en 100 lapp? typ 5 liter? Sjuuuuukt! Och såg på vädret ikväll att det ska bli blåsigt och SNÖ!? imorgon :s Det hoppas jag verkligen inte! Kanske tur man utnyttjade solen så mycket som möjligt idag!! Nej nu ska jag sova, skriver mera imorgon då jag har mer att skriva om =D

 

- JAG ÄLSKAR DIG CALLE RUBENSSON ! -


 
m i n  s ö t n o s !

 

     




Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards