Alla inlägg under juni 2011

Av Stéphanie Nilsson - 28 juni 2011 01:09

Måndag som va igår kom jag hem vid halv 10 tiden från Hanö. Efter ett x antal timmars jobb sen i torsdag är jag nu ledig i två dagar, i morgon ska jag och annapanna kolla in rean i kristianstad gött! Hoppas på många fynd, har inte handlat sen vi va i nova! :) Kvällen i morgon spenderas hemma hos mitt hjärta :)) <3 nu säger jag godnatt!

Av Stéphanie Nilsson - 23 juni 2011 00:20

Jag älskar dig , min fina, söta, gulliga kääärlek,

lilla hjärtat mitt   

 

Av Stéphanie Nilsson - 23 juni 2011 00:06

Nu är allt nerpackat som ska med i morgon! Ska upp tidigt, måste köpa keso och lite annat, båten går 11.00 och den ska jag med. Hörs när jag kommer hem igen, kan inte säga vilken dag, har inget schema att gå efter... en dag i sänder.. godnatt! :)


 

Av Stéphanie Nilsson - 22 juni 2011 23:35

Dagen börjar gå mot sitt slut, i morgon börjar allvaret igen, slut på ledigheten. Håller precis på att packa alla mina kläder jag typ äger för att ta mig ut till Hanö imorgon för massa jobb. Inte många timmar det blir inatt heller med sömn, är tuusen saker som ska fixas innan 10 i morgon... hur ska jag hinna? Har ett akvarie som behövs tvättas och handla måste jag också, hm.. Så har inte tid att sitta här just nu. Kanske slänger in ett inlägg när jag är klar med allt då det är dags för sömn, hörs om en stund! :)

Av Stéphanie Nilsson - 22 juni 2011 00:44

Man ska inte ge sig på berg när det finns småsten..

det slutar med bruten hand..


Av Stéphanie Nilsson - 22 juni 2011 00:40

Om Ulf kör med sin fyrhjulning & Maria med den röda fyhjulningen, varför skulle inte jag kunna ta gräsklipparen? Funkade huuur bra som helst, haha! Godegud vad lat man är ändå, gå resten av sommaren från restaurangen å upp till huset, smyg motion! :)


  pip

Av Stéphanie Nilsson - 21 juni 2011 23:45

Idag steg jag upp halv 8 på min lediga dag?! Drog på kläder gick ner till mormor för vi skulle upp till Extra å handla. Gick super, väl hemma igen fick jag för mig att baka, blev en massa bakverk så som hastabullar som också kan kallas sockerbullar, nötklickar, sockerkaka & sist men inte minst kärleksmums! Bakverken la jag i en burk å körde ner till min pojkvän så fick han smaka! Kom hem från honoms för en halvtimme sen typ. Nu sitter jag här,precis ätit en burk keso, mums jag älskar keso, keso naturell! Ska alldeles strax lägga mig, upp om 9 timmar igen. Åka in till min moster, och fika på Ritz. Sista dagen i morgon som jag är ledig sen vet jag inte hur många lediga dagar jag får resten av sommaren... Beställde även klipp & färg tid innan så de är bokat å fixat! Efter en supermysig kväll med mitt hjärta som betyder mest säger jag nu godnatt och så blir det nytt inlägg i morgon! :)


 

Av Stéphanie Nilsson - 20 juni 2011 13:30

Kom hem från Hanö igår vid 19.30, duschade kvickt å vidare hem till calle. Sitter i hjärtats soffa där jag befinner mig nu sen igår kväll! :) Jag är ledig nu till och med onsdag, jobb resten av sommaren, hade varit skönt att fått vara ledig på midsommar men icke... Vädret är inte det bästa, ösregnar ute, jag myser i min jumpsuit ;) precis ätit ett juppjuck, gott :) vet inte vad det är med min mage men räcker att jag äter en liten jordgubbe så blir den uppblåst som en stor ballong. Väldigt jobbigt! Kärleken jobbar så han kommer väl inte förens om två tre timmar.. Passar på att kolla in nyheter på klädsidor kanske till o med beställer nåt ;) går ju inte precis lägga sig å sola he he he.. Kumde varit soligt när jag är ledig sen regnat när jag jobbar hade inte gjort nåt :D för då missar jag inget! Hörs om en stund då det säkert kommer upp bild på lite nytt beställt ;)

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards