Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Stéphanie Nilsson - 16 mars 2011 11:22

Igår var det onsdag och jag kunde inte gå in på Andrés dator. Det är något med firefox.. i allafall har jag så ont i ögonen och haft sen i lördags, igår körde hjärtat mig till apoteket och köpte ögon bad vilket hjälpte litegrann. La mig vid 21.30 Nu sitter jag i Karlshamn på Personal Strategerna, ögonen hade inte varats igen i morse som tur va så körde trots allt ändå hit. Är ju så omständigt med om man ska sjukanmäla sig, ringa 3 olika ställen sen så känner jag mig inte sjuk heller så körde hit & ska köra hem vid 1 tiden, för idag har hjärtat fixat tid till mig hos läkaren, bästa du! så får se hur det går där och se vad det är för " fel" på ivornen! Vad som händer senare vet jag inte nu, men det blir väl lugnt kanske! Ikväll är det ju Arga Snickaren också och det ska jag kolla på, synd bara jag inte har en egen boxerdosa, det suger att låna Andrés bara för han har gjort av med resten i huset ;o

På söndag fyller pappa år & då ska vi bowla i 3 timmar vilket ska blir roooligt! :)

 

Nu ska jag söka jobb vidare, har lite olika uppgifter idag hur vi ska " söka " jobb både, Direkt Rekytering Andbus Rekytering Urval Rekytering och söka någon slags Praktik plats så när vi är klara får vi sluta men jag tar det lugnt ändå, har inget att göra ändå förrens 14.50 :)

 

 

JAG ÄLSKAR DIG!

 

    

 

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards