Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Stéphanie Nilsson - 11 mars 2011 19:18

Sitter i min säng för snart börjar POSTKORDSMILJONÄREN! Vilket är rätt så roligt för man kan en hel del frågor ;) jämte mig har jag en malaco påse med jordgubbssnöre! mums! Hinner jag i dag ska jag plocka ner ljusslingan i körsbärsträdet för nu såg jag att det börjar komma knoppar så lika bra att få bort slingan så man inte bryter för då kommer det ju inga bigaråer till sommaren! :)

Av Stéphanie Nilsson - 11 mars 2011 16:15

Varför blir man så bekväm när man har körkort?  Jo man väljer ju såklart bilen före att cykla eller gå! Innan när man va mindre hade man inget annat val än att gå eller cykla om man nu skulle någonstans. Sen jag tog körkort har jag blivit så fruktansvärt lat! Så igår bestämde jag mg för att ta cyklen ner till affären vilket jag också gjorde och idag efter jag hade bakat muffins tog jag cyklen, trampade upp till pappa i minkgården bland annat för att lämna lite muffins som han kan ha till sitt kaffe och cyklade vidare, vilket resulterade att jag & André har varit ute å cyklat i över en timme idag vilket varit skönt! När vi kom hem fixade jag egen färskpressad apelsinjuice med isbitar vilket var gott & uppfriskande :)


 


Nu väntar jag på att pappa ska ringa så jag kan köra å hämta honom! :)

Av Stéphanie Nilsson - 11 mars 2011 01:13

Nu säger jag godnatt för idag. Skickat mina sökta jobb nu till Emma så nu ska jag krypa ner i sängen för i morgon kommer en ny dag men vad ska hända? Funderar på att cykla upp till Mjällby meeeen det avgör vädret!


Sen ville jag bara säg att

- jag älskar min Calle Rubensson mest på jorden! :)

  


 


Sommar brännan hade inte varit fel nu!


P I I I P !

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards