Alla inlägg under april 2011

Av Stéphanie Nilsson - 1 april 2011 17:24

Nu är klockan snart halv 6 och pappa har kommit hem fast han försvann igen? Om en stund ska jag sätta mig på cyklen och trampa ner till min kärlek! Känns som att det börjat blåsa mer, typiskt =P känns som man inte kommer någonstans när man cyklar då det blåser ute! Nu har jag iallafall precis duschat och tagit på kläder, nu väntar jag bara på att håret ska torka lite kvickt sen sticker jag mot Hällevik! :')

Av Stéphanie Nilsson - 1 april 2011 15:10

Idag är det första April, April redan, hallå det va ju nyss Mars? Sjukt vad tiden går fort alltså.. Jag hinner knappt med ;o och idag är det lura-dagen ;p Ikväll vid 6 tiden ska jag sätta mig på cyklen och cykla till Hällevik där min snyggis bor för att tillbringa min helg tillsammans med honom :') jag älskar det! Idag har jag ätit laxgratäng med spenat hos mormor & morfar och det va gudomligt gott! Innan idag gjorde jag mat till mamma och pappa som är färdigt tills dom kommer hem, idag fick det bli stekt potatis med vitlök och kött i, stekt bacon, korv och ägg till! Blev så mycket potatis över från igår så det passade bra idag :) Så nu ska jag tjixa runt på mina " internet sidor " som jag gör varje dag typ när jag sitter vid datorn sen ska jag hoppa in i duschen så jag är klar tills jag ska cykla! Skönt att det är så pass ljust länge nu så man hinner med en massa innan mökret faller på! :)

Jaja.. Vi hörs igen på söndag någon gång..

Hejsvejs!

  

Av Stéphanie Nilsson - 1 april 2011 00:22

Så ja, nu är klockan snart 00.30 och jag har skickat min jobbdagbok till Emma, kanon slipper jag sätta mig vid datorn i morgon innan 16.00 och göra det, perfaa! Min helg tillbringar jag nog hos min pojkvän och i morgon förmiddag / eftermiddag blir det massa saker att göra, då jag hoppas att vädret är bra. Jag hoppas på sol & lite värme! :) så nu ska jag lägga mig å sova vilket blir svårt idag, för jag har 25 grader här å de kan inte jag sova i, är så shitta i pälsen! Men ska göra allt jag kan, lägger mig jämte Enzo och sover gott :') natttiii!



 

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards