Alla inlägg den 10 april 2011

Av Stéphanie Nilsson - 10 april 2011 23:48

Vaknade upp vid middag vid halv 12 tiden. Drog upp mörkläggningsgardinen och såg hur fint väder det faktist va ute idag, solen gör en glad :) drog på mig lite kläder, gick direkt ut där mamma och Enzo låg och solade i en varsin stol haha.. Idag har jag nämnligen städat och gjort mitt växthus fint för snart ska jag ju använda det, redan april så om en månad är det full fart :) någon dag får jag ta mig upp till Extra och köpa jord så jag kan börja så smått å förodla mina pumpar bland annat! Sen vid 3 tiden kom min käärlek och hämtade mig. Jag hjälpte Marianne i hennes trädgård, sen åt vi god mat. Resten av kvällen låg bara jag och calle i sängen, han är ju inte frisk ännu, lilla hjärtat <3  För en stund sen tog jag caddyn hem till mitt där jag är nu och ska ta mig en apelsin bara för jag såg den reklamen innan " Rynkeby sprängfylld av frukt " apelsin juicen är såå god! Imorgon ska jag gå ut tidigt och fixa våran trädgård, räfsa massa löv som är i häcken på baksidan och även framsidan där det ska bli små sten eller singel som det kanske heter, lätt skött! Kanske till och med får för mig att städa garaget, för det behövs verkligen! Får se om lusten faller på, mycket som ska kastas också.. Är ju så fruktansvärt rastlös om dagarna.. och är det fint väder, varmt och sol så blir man ännu mer sugen på att greja :) Så nu ska jag bara kolla min mail och så sen släcka lampan, stänga av datorn och säga godnatt för denna dagen har varit fantastisk! :)) mest för att hjärtat orkat vara idag  Nattiiii! Höres i morgon igen någon gång under dagen..

ÄNTLIGEN VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!


 

Av Stéphanie Nilsson - 10 april 2011 01:43

Har legat i sängen hela kvällen, blev både heartbreak kid & space cowboys!

Mycket bra filmer båda två. Va lite kul att Arthur från kungen av queens var med i haertbreak kid haha! Space cowboys är inte slut ännu men jag orkar inte hålla ögonen öppna längre så nu tar jag sovet ensam i min säng utan min calle :( men om några timmar vid tre tiden ungefär när jag är färdig med mitt växthus ska jag köra ner till honom, först hjälpa Marianne med gräsmattan sen ska jag mysa hela eftermiddagen/ kvällen med världens bästa pojkvän - calle rubensson! Och det ska bli såå härligt! :'''')) Han har varit sjuk igen stackaren men fre & lör har varit bra ändå trots jag varit ensam hemma med familjen.. Så nu säger jag natt för idag. Behöver lite sömn nu känner jag! Godnatt bloggen! :)

Av Stéphanie Nilsson - 10 april 2011 01:00

Tack för tröjan älskling!
Du är så snäll du <3


 

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards