Alla inlägg den 8 april 2011

Av Stéphanie Nilsson - 8 april 2011 20:51

Hittade lite från nelly också igår!:) Rea rea jag gillar rea! :)

Jackan från Vila hade kostat 799:-, alltid bra med en extra jacka nu när jag förstörde min röda vinterjacka med olja..

 

Av Stéphanie Nilsson - 8 april 2011 19:59

Dagen började jag och André i Rävagården med att klyva färdigt veden som var över sen igår. Jag hann precis fylla mogatrycken med kobbar tills jag fick ett sågspån i ögat som gjorde så fruktansvärt ont. Satt mig i bilen å försökte få bort det men det blev bara värre. Tog bilen hem å spolade ögat med ögonvatten som jag fått av calle.. men kan inte påstå att det blev så mycket bättre så fick lägga mig i sängen i 3 timmar. Blev stressad också för jag skulle ha korven färdig till kl 1 då pappa skulle komma å äta med oss, men det blev skit av allt. De grillade och åt, jag låg hemma å gnällde. Sen svor jag i tele när Andre ringde å helt plötsligt försvann det! Äntligen, tog på min solbrillor å körde upp till Andre, vi fortsatte å såga och klyva sen åt jag korven som låg kvar på grillen, kall va det också haha men det gjorde inget! Klockan sprang iväg och pappa kom till oss vid halv 5 tiden och vi fortsatte med klyvandet tills proppen gick haha.. Tog bilen å körde hemåt. Påväg hem gick jag inom mormor och morfar för att kolla hur långt snickrarna hade kommit på terassen och passade på att äta lite köttfärsås & spagetti! Det va gott! Nu sitter jag hemma ensam, min käärlek kände sig inte bra, stackaren <3 så blir en lugn kväll med tv tittande, dator idag. Hoppas han orkar vara med mig i morgonkväll :') Idag har det blåst så fruktansvärt mycket och gör fortfarande så vårt internet är inte så hilma snabbt idag.. Imorgon ska det inte blåsa så mycket, sen ska det bli varmt och sol så jag ska vara i trädgården hos mormor och greja :) synd att de är hemma för då kan jag inte suga timmar haha ;)

Av Stéphanie Nilsson - 8 april 2011 00:10

Har beställt lite kläder från H&M! Får passa på ju när det är 10% på hela köpet :)

Det är så bra för räkningen kommer en månad efter man fått sakerna.

Och nu har jag skrivit min jobbdagbok igen och skickat den till Emma! :) Fy tusan vad dagarna går fort, redan fredag igen... kändes som det va igår jag skickade förra jobbdagboken. Det är obehaglig!


 

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards