Alla inlägg den 9 april 2011

Av Stéphanie Nilsson - 9 april 2011 22:12

Gick upp ur sängen runt elva tiden.. Begav mig upp till pappa i minkgården å underhöll han lite, vidare till Andre där han hjälpte thomas med att såga och klyva ved. Körde hem till mormor och morfar där jag jobbade i trädgården och planterade :) kulkul!

Sen gick vi alla hem till oss för mamma hade gjort snoff snoff ( korv stroganoff )

Efter maten körde vi till morfars fiskebåt som ska plastas.. upp till affären å köpte mina popcorn som jag varit sugen på hela veckan, chips och lösgodis! Mycket gott :)

Av Stéphanie Nilsson - 9 april 2011 00:41

Har hoppat ner i min säng, och jämte mig kom en smygande liten enzo! Hade varit mysigare om jag hade haft hjärtat jämte mig i stället :)


Du får bli frisk nu, jag saknar dig.

Calle Rubensson - min fina pojkvän!  

   


 

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards