Alla inlägg under maj 2011

Av Stéphanie Nilsson - 2 maj 2011 11:38

Måndag, och vädret är inte lika gött som det varit, hoppas på bättre vääder så man kan få lite färg! Befinner mig hos min kärlek nuu.. Jag väntar på att Karin ska komma å hämta mig, vi ska nämnligen bada! I kväll när pappa kommer hem ska vi köra till Karlshamn å lämna deklarationerna, sista dagen idag! Valborg har spenderats med calle & lillebror, först va vi på kalas en snabbis hos min moster  och min ena kusin som fyllde år, vi gick dit för att äta sen hem till Hällevik igen, Andre följde med oss, vi gick ner till hamnen där de eldade och så.. Vidare hem igen för att hämta bilen, vidare till Nogersund där vi kollade in den nya restaurangen, dock körde jag så en coca cola slank ner för mig som får André! I fredags stod grillning på schemat, supergott kan jag meddela :) nu håller jag på att ringa ungdomsmottagning och kom fram som tur va! se vad nötterna har att säg efter alla samtal!hörs kanske i kväll..

 


Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards