Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Stéphanie Nilsson - 17 maj 2011 22:48

Ikväll har jag satt ihop en dynbox åt mormor å morfar, gick bra tog trots två timmar men gör inget, lite pengar för att! :) åt fisk också med massa goda morötter potatis! mums. Nu sitter jag å tittar på big brother snaart dags att hoppa in i duschen sen är det läggdags! Ska köra till Karlshamn i morgon, prata lite med Emma å hon bjuder på fika sen slutar jag där, gött! Så godnatt :)


 

Av Stéphanie Nilsson - 17 maj 2011 10:23

Tisdag och regnet öser ner, men vad gör det? jag är ju inne å ligger under täcket i min säng, myyys! :) Det va faktist skönt att gå en liten sväng igår i regnet så gör nog det sen också.. Vad som händer idag vet jag inte riktigt ännu, hade behövt tvätta akvariet och bädda nytt i sängen, det är så skönt med nya lakan och påslakan! :) å ett nystädat rum hade inte heller varit fel! Igår skulle jag tvätta flaskor men det blev mörkt så kanske gör det idag.. får ju vara förbredd till sen sommaren då det är dags att göra rårörd jordgubbssaft, så gottt! Jag känner att magen börjar skrika så snart dags att ta sig lite mat, men vad blir nästa bekymmer.. är så sjukt rastlös! Tur att praktiken börjar på torsdag så man kan lägga nävarna i nåt! :) hörs seeenare! haj dao


Jarlsberg ost - smaken sitter i hålen.

iiiiiiiiiihihihihihi

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards