Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Stéphanie Nilsson - 18 maj 2011 23:45

Detta är något som så småning om ska finnas i min garderob! :)

SNYGGT!

 

Av Stéphanie Nilsson - 18 maj 2011 22:41

Vaknade i morse, tyckte det lät som om pumpen i akvariet inte fick tillräckligt med vatten så jag öste på trött som jag va, och det blev såklart för mycket så det rann öööver jävla skit! Sen dess har jag varit pigg å vaken. Tog bilen körde mot Karlshamn, va där idag bara 2 timmar och nu ska jag inte dit mera vilket är skööönt, för i morgon börjar min praktik! yes! Längtar tills i morgon faaaaaaaktist! :)) Körde hem till Karin en stund idag, körde hem igen vid 3 tiden då jag va på utemarknaden i mjällby å köpte gurk & tomatplantor samt paprika! mmums. Så det har jag sått ikväll, har även sått dill & blomkål. Spännande! :) Nu ligger jag i min säng, kollar på big brother och till programmet har jag precis smakat glassen som jag pratade om i förra inlägget, noggern va suuuuper god och lika så päronsplitten! Så se till att köp och smaka, jag rekomenderar dessa sorter starkt! Gottgott. Har hittat några plagg från både bubbleroom & Nelly.com som jag vill haa! Kläder är ögon godis!! Slänger upp en bild nu innan jag stänger ner för att inta min sömn. I morgon ska jag köra mamma till skolan sen blir bilen min under dagen tills kvällen! =) Ser fram imot morgon dagen som fan!! Ska bli så roligt, lära sig nytt osv.. =) Natti natti.

Jag har världens finaste & sötaste pojkvän! 

 

 


Av Stéphanie Nilsson - 18 maj 2011 19:55

GB gräddglass har kommit med tre nyheter!

Så ikväll ska jag prova två av dom som jag köpt!

Jag har bara smakerna päronsplitt & nogger hemma,

ska bli spännande å prova på något nytt! :)

Skriver i nästa inlägg vad jag tyckte och så!


- PÄRONSPLITT MED PÄRONSÅS

- NOGGER MED NOUGATSÅS

- LAKRITS PUCK MED LAKRITSSÅS.


 

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards