Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Stéphanie Nilsson - 4 maj 2011 22:01

Snart är det läggdags! I morgon åker jag och simma med Karin igen! Nu kom enzo igen så nu blir det läggdags! Trött nu.. Godnatt :)

 

Av Stéphanie Nilsson - 4 maj 2011 19:29

Sitter framför datorn just nu då jag håller på med att fylla i min jobbdagbok lite, har ringt många samtal idag och så! Är det 20.00 eller 21.00 arga snickaren börjar?

Blir tvmys ensam idag utan min kärlek, istället får Enzo mysa med mig! :) Jämte mig har jag en skål med strawberry, ska bli gottgott! Tur att man får äta de enligt metoden, annars vet jag inte hur jag skulle gjort i sommar när alla äter jordgubbar! Snart hoppa in i en varm lång dusch, frusen är jag idag, vädret har ju inte varit alls bra idag, massa blås och låg temperatur. Inte bra! Men en sak som är bra att äntligen har paketet jag väntat på kommit, hämtat och inslaget i ett fint papper med fjärilar på i olika färger! Hoppas hon blir glad :) Skriver mera sen för nu kallar den varma duschen! :)

Av Stéphanie Nilsson - 4 maj 2011 12:55

Onsdag idag, tredje dagen med LCHF metoden, känns bra. Inget socker inget godis ingenting som har tuggats ner. Detta går bra, det finns så många recpet på god mat utan massa socker.. Se hur det blir i slutet om man minskat några kiiiilo! Alltid värt ett försök! I måndags simmade vi, igår gick vi en lååång runda på över milen, i dag är det vilodag, i morgon är det på att igen, kanske smygstartar i kväll med att ta en runda på cyklen! Är ju i Karlshamn på onsdagar och här sitter jag nu, vi har precis haft middag, sallad idag, hjärtat bjöd, snällare får man leta efter. Sökt tre jobb nu, har två kvar för denna veckan, men kör inom ett par ställen påväg hem och söker flera! När jag slutat ska jag inom jem&fix, baby har skickat bud ooch vad gör man inte för den man älskar? :) allt. Vädret är till o från idag tycker jag, solen kommer å går.. Hoppas på bättre till helgen :) I kväll är det tv som gäller, arga snickaren och andra programm..

Nu ska jag fortsätta mitt så jag blir klaaaar! :) Hejsvejs!

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards