Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Stéphanie Nilsson - 5 maj 2011 23:50

Steg upp halv 8, körde mamma till jobbet for hem igen, tog mig lite soltorkade tomater & några oliver, sen blev jag så trött så jag la mig å sov några timmar till ;) vaknade vid 12 tiden igen.. Gick ut och tog cyklen, cyklade en sväng! Kom tillbaka satt jag mig framför tvn, sen ringde marianne, calles mamma och frågade mig om lite hjälp, och klart jag ställer upp! :) Körde ner till henne, körde upp till extra, handlade körde bort till graven och så. När jag kom tillbaka fikade vi så det har jag gått bort igen med hjälp av skipper my friend haha! ;) Jag tog mariannes bil, körde till minkgården å hämtade pappa sen tillbaka till calle igen, middagen bestod av kooorv och mos! Massa gott! kåv till förrätt kåv till varmrätt och kåv till efterrätt mums! :) sen fick jag upp till affären igen, hjärtat va godissugen & glassasugen! Ben&Jerry glass med kakdeg, åt litegrann till Landgång! Denna gången missade jag inte programmet som tur va, lika bra alltid! Körde hem vid 23.15 tiden. Så nu ska jag strax sooova för jag är trött, i morgon kommer det en ny händelserik dag! Ska bland annat med mormor en runda till Bromölla möbelaffär och andra ärenden, köpa pollen tabletter till mig! Godnaaaattttttt

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards