Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Stéphanie Nilsson - 15 maj 2011 23:49

Tog en sväng över till Hanö med Blue Wave i fredags sen hem igen och vidare till älskling! :) Sov hos honom till Lördag då mamma hämtade mig vid 10 tiden på morgonen, handlade lite mat och så för jag och lillebror skulle stanna över till söndagen.. Vi tog vår lilla racerbåt dit igen seen körde lillebror hem för pappa hjärtat och andre skulle ut å dra garn, jag började på maten i lördags som blev köttfärs biffar med stekt lök, kokt broccoli, gräddsås och potatis till samt coctail tomater och maaajjjs! Det va riktigt gott! Pappa och hjärtat skulle egentligen köra hem på kvällen med vinden vände och det blev riktigt dåligt väder så de stannade över natten! Medans de kollade på melodifestivalen stod jag med den stooooora disken typ hela kvällen! Men det gjorde inget :) Sen kryp jag upp på övervåning å satte mig en stund för att kolla lite jag med, sen va det dags för kaffe och almondy tårta med mjölkchoklad, smågodis & vattenmelon! Det va verkligen gott. Blev så trött så vi gick å la oss, myste å sov! Tack för att jag hade världens bästa calle jämte mig, för jag är faktist sjukt mörkrädd :(! På söndag morgon körde pappa och hjärtat hem för de skulle jobba båda två! När vi kom hem igen tog jag bilen ner till hjärtat för massa mys mm :))) Nuu ligger jag hemma i min säng för att jag tänkte soova, inte så trött men ändå är jag jätte trött! I morgon händer massor, städa rummet tvätta akvariet rensa och fixa garderoben så det finns plats till mera kläder för snart ska jag och Annapanna till novalund, Läääängtar! :) Godnatt !

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards