Alla inlägg under juni 2011

Av Stéphanie Nilsson - 1 juni 2011 00:53

André kom ut till mig på Hanö i lördags, efter jag hade slutat gjorde vi mat, även lillebror hjälpte till, slog alla rekord. Han fixade potatisgrätängen å salladen, jag stekte entrecotérna å kokade broccolin! Det va så sjukt gott, trodde inte att André kunde laga mat meeen det visade sig att han kunde! :) Proppmätta blev vi. Vi väntade en timme sen serverades färska svenska jordgubbar med kladdkaka, grädde å godis till. Muuum säger jag! Mycket gott verkligen :)) Vi spelade yatsy på natten, vi kom inte i sängs förens klockan var halv 3 men vad gjorde de? jag började inte förrens halv 12 dagen efter! :) Helgen va bra trots jag varit utan hjärtat fyra dagar men när jag kom hem i söndags spenderade jag både kvällen å natten hos min finis! mysmys.

 

          

Av Stéphanie Nilsson - 1 juni 2011 00:14

Igår blev det nova med Anna, vi hittade dit efter en halvtimmes körning i Lund, haha!

Hittade väldigt mycket faktist, kan slänga upp en bild kanske! Vi åt på Wok Kitchen, det är ju ett måste när man är på Nova! :) Jag var hemma igen vid 22.00 igår kväll. Somnade dirket typ. Skit trött! Idag har jag hunnit med en hel del också, städat akvariet, damsugat, torkat golv, våttorkat & bytt sängkläder, mys å krypa ner nu :) Idag är min sista lediga dag seeen jobbar jag torsdag - söndag, så om några timmar ska jag o mormor köra iväg, köpa blommor så jag kan plantera litegrann, och senare på eftermiddagen när hjärtat slutat ska vi göra ett ärende, för på Söndag blir det kalas för Andre som fyller 15 år! :) Så hoppas att jag kan gå hem lite tidigare! Ikväll har jag varit hos min moster, åt & spelade lite ytasy, såklart att valle vann! Efter det körde jag hem till hjärtat som jag varit hos. Körde hem för en timme sen typ :) min finis! Tyckte att det va på tiden att blogga lite nu, va ju ett tag sen men har faktist inte tid nu när jag jobbar! Blir för det mesta sena kvällar, bara till att lägga sig sen är det dags att upp igen.. men det är roooligt! Lite kul att jysk ringde igår, hade fått jobb där med, de bara trillar in nu, hehe! Nu väntas sängen, kommer en bild på måndagen inköp! :) Godnatt.


* ett par jeans med hög midja med guldig dragkedja på baksidan, veromoda

* ett gult tub linne, h&m

* ett svart linne & ett vitt linne, h&m

* ett par sandaler, dinsko

* ett par kilklackar, vagabond från scorett

* ett halsband, bik bok

* en tubklänning med brund läderskärp i midjan, gina tricot

* ett par svarta cykelshorts, gina tricot

* ett bar blå/vit randiga shorts, veromoda

* en svart cardigan, bikbok

* ett par svarta tights, h&m

* en grön tshirt, gina tricot

* en stor ljuslykta med ljus, hemtex.


 

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards