Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Stéphanie Nilsson - 2 juni 2011 00:35

Var iväg med mormor en runda idag, vi körde till Bromölla möbelaffär för att hämta lite stolar som hon beställt, tog en runda inom markislagret å köpte dynor och lite smått å gott! Bilen gick sen vidare till sölvekulla där mormor hittade massor med blommor som jag nu planterat och så, vilket jag gjorde innan idag. Vid halv 5 tiden kom hjärtat å hämtade mig, vi tog oss en runda mot Karlshamn, fixade de vi skulle! :) På väg hem ringde Ulf, fixade lite saker på extra som ska ut till Hanö i morgon. Kom hem till baby igen så åt vi å mös bara, han bjöd mig på två captain morgan groggar, hur gott som helst! Har inte druckit nåt med alkohol i sen jag började jobba så det va goott! Mamma hämtade mig ikväll vid hav elva tiden, så nu jag hjälpt mormor slänga massvis med kartonger på miljöstationen, hunnit duscha & ätit jordgubbar med varm mjölk! mums :)

Snaaart ska jag hoppa i sängs, om 7 timmar ringer väckarklockan, då det är dags att gå upp. 10.00 går båten och 10.30 börjar jag jobba i morgon igen, då jag inte kommer hem till Hörvik förens på söndag, tradigt att det ska bli jätte varmt och sol å fint väder när jag bara är inne hela dagarna... suck! Hade hoppats på regn och blåst sen när jag e ledig kan det få vara hur fint väder som helst men icke sa nicke, såklart att det är tvärtom.. Så hörs igen på söndag antagligen om jag hinner vill säg... Har inte all tid i världen nu med att blogga, ingen dator på Hanö, ingen Enzo & mest av allt som jag saknar de fyra dagarna är ju callerubensson! <3 jag får spela yatzy med mig själv och lossas att jag har kul mitt face å ja! haha nej nu springer klockan iväg.. den är snart 01.00 och jag känner mig trött nu. Så godnatt bloggplatsen hörs om fyyra dagar! :)

  pip

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards