Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Stéphanie Nilsson - 7 juni 2011 23:07

I lördags började jag jobba halv 10 på morgonen, hjärtat kom ut till mig till söndagen, han klippte gräset och fixade, han kom ner å tog en öl hos mig, seeen fixade han maten, potatis i ugnen med rosmarin, han grillade både flintastek och god kyckling som han själv marinerat med rosmarin å nåt annat, jag slutade 21.30 så när jag kom upp i huset va maten klar, bara jag som fixade salladen å såsen resten hade mig duktiga pojkvän gjort! :) Efter vi ätit rullade vi ner till espudden med gräsklipparen, hjärtat kom med idén att vi kunde basta bara vi så det gjorde vi, så underbart härligt å mysigt hade vi det. Vi rullade upp i huset på gräsklipparen igen vid halv 1 på natten, la oss i sängen & somnade direkt. Dagen efter som alltså va den 5 Juni skulle jag jobba igen, kärleken låg kvar i sängen å sov medans jag fick traska upp å ner till restaurangen. Slutade 16.00, André hämtade oss på hanö. Det va Andrés födelsedag i söndags, så när vi kom hem hann jag precis duscha, köra hem baby som skulle göra vid sig innan dom körde till oss igen, klockan 18.00 va det kalas, maten bestod av laxxx med potatis, romsås och massa gott till! jag gillar verkligen lax, till kaffet blev det en stor pärontårta från koppasträdet, mums! och god dricka till de :) kom inte i sängs sen på natten förrens halv 2, jag som skulle ut till hanö å jobba dagen efter på nationaldagen! Det va segt, trött som in i bomben va jag. När jag slutat och kom hem till Hörvik efter alla om å men, bad jag mamma köra ner mig till hjärtat, jag sov hos honom från igår till idag, massa myyyys!! :)))  Idag tisdag vaknade jag i kärlekens säng utvilad 12.30 därefter drog jag på bikinin å la mig ute på plattorn för solning!! Låg där tills calle kom hem, märks att jag redan fått lite färg, brändes när jag duschade innan. Sola i morgon med, sen är det jobb på torsdag till söndag igen så inget srf för min del... lite tråkigt, hade varit kul att komma upp där någon dag iallafall.. Bra att jag fått ett jobb men lite ledighet skulle inte vara fel, tidiga mornar och sena kvällar varje dag i stort sett. Nu sitter jag med min sparkdräkt på, suuuuuperhäärlig!! :) Ska snart sova, tyckte att det va på tiden att uppdatera här medans det finns tid :) Goodnatt, hörs i morgon igen!


 

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards