Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Stéphanie Nilsson - 13 juni 2011 23:31

Som jag har skrivit tidigare i mina inlägg finns det inte så mycket tid till att blogga nu när jag har jobb men gör så mycket jag kan! Jobbade torsdag till söndag förra veckan, nu är det måndag och jag är ledig tills onsdag, jobb torsdag å helgen igen, skönt med lite ledig tid, blir ju så sena kvällar och tidiga mornar men det är bra, klirr i kassan och erfarenhet, upplärd på plats, både restaurang och butiks jobb! :) så igår körde jag till mitt hjärta, som jag saknat honom i helgen, jag ville med följa med till srf men satt fast på hanö så det gick ju inte.. när man inte träffats på ett par dagar är det ju så sjukt mys att lägga sig tillsammans i sängen mmm :)))

jag älskar min c.rubensson  

Jag vaknade först när han körde till jobbet, gick upp låste efter honom somnade som en gris igen, vaknade sen vid halv 11 tiden då jag gick upp direkt. Suttit i solen litegrann och så idag tills baby kom hem igen. Nu ikväll serverades bruna bönor med fläsk å lingongrova till, det va ju sååååååå gott!! sådan mat ska jag köpa med mig till hanöö, lättlagat å bra när man kommer hem sent på kvällen! :) mamma hämtade mig redan vid 9 tiden ikväll, calle va trött å ville sova tidigt. Jag hann prata med mormor å morfar innan de gick hemåt, inte ofta jag är hemma längre.. är jag inte på hanö är jag hos mitt hjärta typ! :) I morgon ska jag köra å besiktiga våran bil, köpa lite saker och plantera lite åt mormor. Önskar att jag kunnat använda min mobil som alla andra just nu men nejdå, förstår inte hur man kan ha kastat fyra st räkningar från telesnor... väntan är lååååång! Så nu blir det sängdags ihop med enzo som ligger som en padda på wellpaprullen haha! godnatt.

  kick

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards