Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Stéphanie Nilsson - 28 februari 2011 16:48

Mamma kom precis hem efter att ha kört hem massa jävla ungar från skolan VADÅ FJÄSKARE! Jag frågar vad det blir för mat idag och får ett litet svar " Inget! Har sallad som är min och ni får handla om ni ska ha mat " JO TACK DRA JÄVLA KÄRRING JÄVEL, & GÅ OCH DÖ! TACK!


Kör upp till Rävagården och fördröjer tiden tills jag ska sova!




Av Stéphanie Nilsson - 28 februari 2011 13:07

Idag är det måndag och alla i familjen jobbar, och jag är själv hemma.

Vädret är inte speciellt bra kan jag inte tycka, kallt och så.. Ligger fortfarande i min varma säng med datorn i knät. Väntar på att André ska sluta skolan så vi kan upp i Rävagården och greja lite.. För jag har riktigt tråkigt.. Funderar på att cykla ner till affären och köpa oliver blev oehört sugen på de nu! salt och gott!

Är också sugen på att börja plantera och förodla mina grönsaker till sommaren men det går ju inte..

Nää nu klär jag på mig varma kläder och tar cyklen utan växlar och piper ner till hallefären och köper oliver!

gratis motion är aldrig fel =D tss..

♥  Oliver innehåller både fibrer, kalcium och järn.   
  Fettet från oliver är väldigt nyttigt för dig.
   Oliver är rika på antioxidanter.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards