Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Stéphanie Nilsson - 23 februari 2011 20:16

Åh utav doften som jag känner nu vet jag att det serveras Snoffsnoff till mig & pappa och det ska bli mycket gott mihi! Efter maten ska jag och lilla pojken ta oss en sväng ner till hamnen, skönt med lite frisk luft.. ut och röra på fläsket är aaaaldrig fel ;) Ikväll blir det sängen i tid vilket jag säger alltid ändå blir det sent, för imorgon förmiddag ska jag till Lagerbergs igen om lite info möte. Frågan är om jag ska cykla dit eller köra bil? MOTION ÄR ALDRIG NEGATIVT =P





Av Stéphanie Nilsson - 23 februari 2011 17:51

Min mage skriker efter mat! Undra sa flundran när pappa kommer hem med kååven! :) kåv kåv kåv mums!


funderar på att göra en kladdkaka, hade varit fruktansvärt gotttt!

Av Stéphanie Nilsson - 23 februari 2011 13:29

Nu när solen är framme och man får vårkänslor blir jag såå sugen på att åka iväg till.. mja novalund och inhandla nytt och klippa mig å färga håret lite kastanjebrunt! Hade varit snyggt och vårit.. Köra till IKEA å piffa upp rummet i färg glada färger i stället för detta dystra som är.. men man ska nog inte säga för mycket, snart börjar det väl snöa igen?





Av Stéphanie Nilsson - 23 februari 2011 12:32

Just nu befinner jag mig i Karlshamn där jag är en gång i veckan varje onsdag. Nu har vi middag och jag passar på att blogga liitegrann, idag när jag kommer hem ska jag ta tag i att städa mitt rum helt å hållet! Kanske till och med möblera om lite ifall det gååår! Men då måste jag tömma akvariet vilket jag inte är såå pigg på idag.. hm svårt val.. Sen tänkte jag vara duktig och hjälpa pappa att köra in lite ved i rävagården om jag hinner, eller gör jag det först kanske? Har lite svårt för att bara sitta still, vill ju ha något som händer hela tiden =D

Nu ska jag se ifall det blir några sökta jobb idag, har hunnit med en massa annat istället som att rita och måla! arh kan inte släppa det här med Rita fnask :o

 

hejhopp!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards