Alla inlägg den 16 september 2012

Av Stéphanie Nilsson - 16 september 2012 13:12

Tyckte det va dags att börja blogga lite igen, är som sagt ca 1 år sen, för lång tid, jag vet!

Idag bestämde jag mig för att köpa några höstblommor för nu är det ju höst på riktigt, mys! Det blev en ny kruka med för det passade så bra ihop med färgerna. Nu står den å pryder vår trappa så fint.
Hösten gillar jag skarpt, att tända ljus om kvällarna när det mörknar tidigt och hoppa ner i soffan med en filt e ju bara för härligt och då det blir kyligare ute!
Idag tvättar vi och bara tar det lugnt, rastlös e jag men vad ska man hitta på? Ikväll har jag bestämt att det blir biffar sås och potatis! En riktig god husmanskost middag! :)

Tingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Stéphanie och jag bor med min familj i en villa nära havet i Hörvik. Jag har en pojkvän som är finast i världen! Jag gillar även att hålla på med växter, har en katt & en kanin.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards